Monday 1 April 2013

Toko Tiga Bandung Original Jeans Centre

30 Mac 2013 - Hari Pertama

Selepas makan tengahari di Heritage Food Market, kami terus menjelajah ke Toko Tiga Bandung iaitu tempat Original Jeans Centre. Memang harganya berpatutan dan harus membeli sepasang untuk di bawa balik ke Malaysia. Kebanyakan harga seluar jeans di sini dalam lingkungan RM150 - RM400.00, agak murah dan berbaloi jika membelinya.

 Umi dan Aufa bergambar di Toko Tiga, aufa sudah tidur disebabkan keletihan

 Disediakan tempat untuk berehat dan menunggu

 Cantik sekali dekorasi tempat berehat memberi mood aman dan ketenangan

 Perkhidmatan memotong kaki seluar juga disediakan

 Kaum ibu tiada pilihan disini kekeke...

 Along dan Kak Long masing-masing dah bershopping

Tidak mau ketinggalan, pasti ada juga ole-olenya

Kenangan membeli belah di Toko Tiga Bandung amat puas hati dan pasti akan kembali lagi ke sana. Kepada sahabat-sahabat yang akan ke Bandung jangan lupa singgah di Toko Tiga yea....

2 comments:

  1. beli pe di sini? aku beli tshirt ngan suar jeans half :D

    ReplyDelete
  2. Toko tiga bahan KW.Saya waktu itu pernah mampir dan beli celana levis,nah pas saya cobain dirumah celananya sobek tanpa sebab,padahal saya beli celananya itu longgar di badan saya,..JADI BAHAN-BAHAN DI TOKO TIGA KW!!! INI FAKTA

    ReplyDelete