Monday 10 September 2012

Spesial for Naufal Kuasa 2

Saya juga ingin memperkenalkan watak yang penting dalam kehidupan saya dan isteri. Mereka telah banyak memberi kemeriahan dan kegembiraan dalam keluarga saya sebelum hadir baby Aufa. Saya dah anggap seperti anak sendiri Naufal Haqimie dan Naufal Haziqrie. Kedua-duanya adalah anak abang ipar saya, merekalah penyeri hidup kami sehingga ke hari ini. Setiap kali balik kampung Naufal Haqimie pasti akan ikut manakala Naufal Haziqrie masih belum bersedia kerana masih lagi belum boleh berjauhan dari ayah dan ibu. 

Watak mereka dalam kehidupan saya amat penting kerana kerenah dan ragam mereka banyak mengajar saya menjadi seorang abah yang berjiwa sabar dan kental. Terima kasih kepada kedua-dua anak abah kerana sudi memanggil saya abah kerana panggilan itu amat bermakna dalam diri saya.




Dari kiri Naufal Haqimie dan Naufal Haziqrie






No comments:

Post a Comment