Saturday 22 June 2013

Aufa Shahiera @ Rumah Atuk di Sibu

Setelah berusia 1 tahun 6 bulan baru Aufa menjejak kaki ke Sibu, Sarawak tempat abahnya membesar dan bersekolah. Lebih kurang 3 tahun saya tidak kembali ke bandar Sibu setelah bapa dan mak menemani adik perempuan saya menetap di Kuching, Sarawak. Rumah di Sibu dijaga oleh adik saya Ahmad Shafri yang baru melangsungkan perkahwinan tempohari.

Terubat kerinduan bila kembali ke tempat asal dimana aku dibesarkan dan berjumpa dengan rakan-rakan sepermainan ketika kecik-kecik dulu. Tiada perubahan yang banyak hanya laluan jalanraya menjadi satu arah didalam bandar Sibu. Beberapa gambar Aufa Shahiera untuk tetapan kita bersama.

Siap untuk bermain

Kemana yea...

Ohh...Aufa menyapu dulu

Kemana haluan saya nie...

Tersengih jea dia 

Dapat jugak amik gambar depan rumah atuk

No comments:

Post a Comment